alla dessa bloggar...

Jag vet inte var världen är på väg men om den ska fortsätta såhär så vill jag inte vara med längre
Sen när intresserar dumma blondiner oss? ... inte alla blondiner de är fel på, utan nu är de två-tre senaste bloggar jag läst varit med blondiner som tror att de äger världen, att alla älskar dem å att de är kändast och populärast.
De klampar ner på folk som inte ser ut på de sätt som de tycker att folk ska se ut på osv.
Näe tack vart har etiketten å moralen tagit vägen? lr har de ens lärt sig de någon gång...

VARFÖR ska allt handla om populäritet och snygghet jämt?
Jamenar varför får inte "emosar" se ut som de gör? näe för då är de deprimerade å outcasts..
Och varför måste man ha de dyraste å mest populära märket, typ alla ska komma å flasha med Dior, versace, D&G osv, visst de har KANSKE lite bättre kvallite MEN de mesta av pengarna går till ENDAST märket. inte kvalliten. men visst har men ett välbetalt jobb så kan man ju unna sig.
Jag förstår inte varför bloggar där de spenderas multum med pengar och där de säger åt alla vad de måste ha på sig osv, är de mest populära bloggarna...
Är de för att vi är avundsjuka å vill veta hur de är att leva rikt? (och i vissa fall vara en nonchalant idiot?)

Näe de var nog allt för mig inatt!
Nu ska jag hoppa ur min jucie dress (vet fasen inte ens hur skiten stavas), dricka upp min skumpa å krypa ner i min säng där "Dior" lr "Gucci" väntar (varför ska djuren alltid ha designer-namn?)
NÄÄE DU! jag ska hoppa ur mina slitna och VÄLANVÄNDA (för de är nog ett sällsynt ord i sociteten) mjukisbrallor och linne, dricka upp juicen, som man får blanda ihop själv och hoppa ner i bäddsoffan hos syrran där inte mer än tussar av djurhår å dam väntar!
Tack vet ja för vanligheten XD annars hade man nog förlorat IQ för varje minut XD
God Natt

0 kommentarer:Kommentera