Lista

En liten lista jag hittade på en blogg.

Här är mina favoriter och de jag använder :)


Duschcreme: The body shop Jordgubb J mums.
Shampoo: Just nu använder jag Alterna.
Balsam: Alterna där med
Hårinpackning: The Body shop Brazil Nut.
Torrschampo: använder inget sånt.
Hårprodukt: Alterna för plattången, Matrix Design Pulse för allt annat.
Hårspray: Goldwell.
Lock-/plattång: Kahf
Bodypeeling: The body shop coconut
Bodylotion: The body shop Body butter.
Kroppsprodukt: The body shop Hemp foot protection till fötterna iaf
Solskydd: just nu Ldb men ska byta till Hawaiian tropic tror jag
Parfym: Aguolina, pink sugar :) luktar godis :)
Deodorant: Palmolive tyvärr, har hört att de testar på djur :/ måste byta!
Ansiktsrengöring: The Body shop Aloe vera.
Ansiktsvatten: inget för tillfället.
Make up Remover: till ögonen: Camomill eye make up remover.
Ansiktscreme: På vintern Lush skin drink, på sommaren The body shop Vitamin E
Nattkräm: Ringblomssalva, enbart för att jag är en sådan torris
Ögoncreme: använder ingen för tillfället.
Ansiktspeeling: har ingen där häller just nu
Ansiktsmask: LUSH för alla slantar, just nu Cupcake och Mask of magnaminty.
Primer: man behöver ingen primer, det räcker med en bra återfuktande ansiktscreme.
Concealer: har inget att dölja ;P
Foundation: I.D mineral foundation eller Mary Kay.
Rouge: nån från H&M.
Bronzingpowder: I.D WarmthMascara: The body shop
Ögonskugga: Massor! Men min favorit är Azure från I.D
Ögonbrynspenna: The Body shop.
Ögondroppar: endast när jag har ögoninflammation XD
Läpprodukt: The body shop, coconut lipbutter, ringblomssalva
Läppstift: har ett ljusrosa från I.D
Läppglans: nått rosa från H&M
Nagellack: OPI, mörkröd, lilaröd eller bara genomskinligt

0 kommentarer:Kommentera